Educació i les TIC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys

Ir abajo

Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys Empty Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys

Missatge  Educació i les TIC Ds Oct 20, 2012 1:51 am

Ana María Núñez des del Facebook em va enviar el següent missatge: Felicitaciones me parece increíble todas las maravillas que realizan y las técnicas utilizadas les quería pedir si me pueden enviar novedades para niños de 4 años para la decoración de Navidad del aula muchas gracias por su apoyo. Ana María Díaz. Què, en teniu idees?


Editat per darrera vegada per Educació i les TIC el Dl Oct 29, 2012 7:06 am, editat 3 cops en total (Razón : decoració, Nadal, 4 anys)
Educació i les TIC
Educació i les TIC
Admin

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 17/10/2012
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

http://educacioilestic.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys Empty Re: Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys

Missatge  Educació i les TIC Dg Oct 21, 2012 6:23 am

Educació i les TIC escrigué:
Ana María Núñez des del Facebook em va enviar el següent missatge: Felicitaciones me parece increíble todas las maravillas que realizan y las técnicas utilizadas les quería pedir si me pueden enviar novedades para niños de 4 años para la decoración de Navidad del aula muchas gracias por su apoyo. Ana María Díaz. Què, en teniu idees?

He estat buscant i podries fer aquesta manualitat! Què et sembla? Estic segur que als nens els encantarà pintar amb les mans, a més de poder gaudir d'una decoració magnífica!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per Educació i les TIC el Dg Oct 21, 2012 6:26 am, editat 1 cop en total (Razón : decoració, mans,)
Educació i les TIC
Educació i les TIC
Admin

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 17/10/2012
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

http://educacioilestic.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys Empty Re: Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys

Missatge  Educació i les TIC Dg Oct 21, 2012 6:30 am

Educació i les TIC escrigué:
Educació i les TIC escrigué:
Ana María Núñez des del Facebook em va enviar el següent missatge: Felicitaciones me parece increíble todas las maravillas que realizan y las técnicas utilizadas les quería pedir si me pueden enviar novedades para niños de 4 años para la decoración de Navidad del aula muchas gracias por su apoyo. Ana María Díaz. Què, en teniu idees?

He estat buscant i podries fer aquesta manualitat! Què et sembla? Estic segur que als nens els encantarà pintar amb les mans, a més de poder gaudir d'una decoració magnífica!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Amb els peus també podem fer meravelles! Mira, mira. De la mateixa manera, ens pots servir per decorar aquest Nadal...
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Educació i les TIC
Educació i les TIC
Admin

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 17/10/2012
Edad : 39
Ubicació : Barcelona

http://educacioilestic.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys Empty Re: Decoracions de Nadal per a nens de 4 anys

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum