Idees per fer tapes d'àlbum
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Idees per fer tapes d'àlbum
La Georgina ens ha escrit aquest missatge: Felicitats per la pàgina, dóna idees per posar-les en pràctica a l'aula. Per altra banda, idees per fer tapes d'àlbum a cicle superior de primària. En coneixeu algun espai web, bloc educatiu per ajudar-la a buscar idees? Estic segur que entre tots en podem fer un bon llistat!
Editat per darrera vegada per Educació i les TIC el Dl Oct 29, 2012 10:50 pm, editat 3 cops en total (Razón : cicle superior, tapes d'àlbum)
Re: Idees per fer tapes d'àlbum
Georgina,
et recomano que facis una ullada al bloc PLASTIQUEM.
Allà hi trobaràs idees genials.
A més, a la dreta hi trobaràs un enllaç a tots els treballs fets a 5è i 6è. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Sort!
Carme
et recomano que facis una ullada al bloc PLASTIQUEM.
Allà hi trobaràs idees genials.
A més, a la dreta hi trobaràs un enllaç a tots els treballs fets a 5è i 6è. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Sort!
Carme
Re: Idees per fer tapes d'àlbum
Jejje! Em sembla que estem hiperconnectats, Carme. Al Facebook, quan va publicar aquesta proposta, ja li vaig recomanar el bloc Plastiquem de la Espe. No hi ha cap mena de dubte, és un espai genial per trobar tot tipus de recursos, idees i experiències relacionades amb l'educació artística. Què et sembla Georgina?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum