Com està feta la reixa base?
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Com està feta la reixa base?
Pel que veig, les publicacions que vaig presentar ahir van tenir molt d'èxit. Suposo que és per això que hi ha moltes persones que volen saber què cal fer exactament per realitzar correctament les manualitats. Aquest és el cas de la següent imatge:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
A veure si entre tots podem esbrinar de quin material està feta la reixa base on s'aguanten els botons. Estic segur que entre tots ho sabrem resoldre!
Re: Com està feta la reixa base?
Veient la fotografia, jo diria que és un cercle retallat en reixeta de plàstic d'aquella, generalment de color verd, que serveix per fer petits tancats en els jardins. Sí és aquesta, es pot trobar a magatzems com AKÍ, Leroy Merlín, Servei estació, etc.
També és possible que sigui un "estalvi" circular de plàstic d'aquells que es troben en els grans magatzems nòrdics
Sort!!!
També és possible que sigui un "estalvi" circular de plàstic d'aquells que es troben en els grans magatzems nòrdics
Sort!!!
Re: Com està feta la reixa base?
Fer de Mestres escrigué:Veient la fotografia, jo diria que és un cercle retallat en reixeta de plàstic d'aquella, generalment de color verd, que serveix per fer petits tancats en els jardins. Sí és aquesta, es pot trobar a magatzems com AKÍ, Leroy Merlín, Servei estació, etc.
Sort!!!
Moltes gràcies Carme, trobo que ens serà molt útil la teva aportació! Com sempre estàs a totes, eh?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum