Un racó fet d'ampolles reciclades
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Un racó fet d'ampolles reciclades
Avui he "penjat" al Facebook aquesta super manualitat, jo la trobo genial! Estic segur que a molts de vosaltres us agradarà saber com està feta. Què us sembla si entre tots ho esbrinem?
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Alguns usuaris, des de la xarxa social, m'han preguntat el següent: con qué material se unen los galones? Jo diria que possiblement estigui enganxat amb pega, no obstant també és possible que estiguin lligats amb cordes. Ens podeu ajudar?
Re: Un racó fet d'ampolles reciclades
Com us podeu imaginar aquesta construcció no la he fet mai però quan he hagut d'enganxar envasos de plàstic sempre ho he fet amb silicona calenta.
Igual que tenim tisores, grapadora, la pistola tèrmica de silicona és imprescindible pels mestres. Ho solucionen tot!
En sóc una gran fan!!!
Igual que tenim tisores, grapadora, la pistola tèrmica de silicona és imprescindible pels mestres. Ho solucionen tot!
En sóc una gran fan!!!
Re: Un racó fet d'ampolles reciclades
Fer de Mestres escrigué:Com us podeu imaginar aquesta construcció no la he fet mai però quan he hagut d'enganxar envasos de plàstic sempre ho he fet amb silicona calenta.
En sóc una gran fan!!!
Molt bona idea Carme! És una alternativa perfecte per enganxar els envasos. Es nota l'experiència que arrosegues, però això no ha de ser motiu per deprimir-se, sinó tot el contrari! És tot un luxe tenir una professora com tu ben aprop!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum