Educació i les TIC
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Galetes en forma de botó

2 participantes

Galetes en forma de botó Empty Galetes en forma de botó

Missatge  Educació i les TIC Dc Nov 28, 2012 10:48 pm

Ja fa cosa de dies que al Facebook d'Educació i les TIC vaig publicar la següent imatge:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Com bé haureu pogut observar són galetes en forma de botons! Creatiu, oi? Com bé m'ha passat amb algunes imatges que he compartir, no vaig trobar l'enllaç d'origen així doncs no podem accedir a la seva recepta. Algú en sabria resoldre la pregunta de la Ingrid Creus: Com aconsegueixo fer la forma dels botons? Moltes gràcies.
Educació i les TIC
Educació i les TIC
Admin

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 17/10/2012
Ubicació : Barcelona

http://educacioilestic.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Galetes en forma de botó Empty Re: Galetes en forma de botó

Missatge  Fer de Mestres Dg Des 02, 2012 8:49 am

M'agrada molt cuinar i, per casualitat, l'enllaç d'aquesta recepta el tenia arxivat.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
És en llengua anglesa però podeu utilitzar el traductor de google.
Per fer la forma de galeta es necessiten dos motlles de rebosteria o dos gots (un més gran que l'altre).
Amb el cercle més gran, talleu les galetes fent les formes circulars a la massa.
Amb el que té el diàmetre més petit que la galeta, posant-lo acuradament en el centre de la galeta, premeu sense pressionar més enllà de la meitat del gruix de la massa.
Després inseriu una palla o canya de plàstic al centre de la galeta per fer els forats.
Crec que m'animaré a fer-les aviat!

Fer de Mestres

Nombre de missatges : 31
Data d'inscripció : 22/10/2012

http://ferdemestres.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Educació i les TIC Dg Des 16, 2012 5:44 am

Fer de Mestres escrigué:M'agrada molt cuinar i, per casualitat, l'enllaç d'aquesta recepta el tenia arxivat.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
És en llengua anglesa però podeu utilitzar el traductor de google.
Per fer la forma de galeta es necessiten dos motlles de rebosteria o dos gots (un més gran que l'altre).
Amb el cercle més gran, talleu les galetes fent les formes circulars a la massa.
Amb el que té el diàmetre més petit que la galeta, posant-lo acuradament en el centre de la galeta, premeu sense pressionar més enllà de la meitat del gruix de la massa.
Després inseriu una palla o canya de plàstic al centre de la galeta per fer els forats.
Crec que m'animaré a fer-les aviat!
Fantàstic Carme, si és que no pares eh?

Ara mateix adjuntaré la recepta a la imatge que vaig penjar al Facebook. Estic segur que molta gent t'agraïrà que ens l'hagis compartit.

Quan decideixis fer-la, no dubtis ni un segon en compartir-nos les imatges. Com m'agradarà veure'n el resultat! Smile

Salutacions.
Educació i les TIC
Educació i les TIC
Admin

Nombre de missatges : 104
Data d'inscripció : 17/10/2012
Ubicació : Barcelona

http://educacioilestic.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado