Galetes en forma de botó
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Galetes en forma de botó
Ja fa cosa de dies que al Facebook d'Educació i les TIC vaig publicar la següent imatge:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Com bé haureu pogut observar són galetes en forma de botons! Creatiu, oi? Com bé m'ha passat amb algunes imatges que he compartir, no vaig trobar l'enllaç d'origen així doncs no podem accedir a la seva recepta. Algú en sabria resoldre la pregunta de la Ingrid Creus: Com aconsegueixo fer la forma dels botons? Moltes gràcies.
Re: Galetes en forma de botó
M'agrada molt cuinar i, per casualitat, l'enllaç d'aquesta recepta el tenia arxivat.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
És en llengua anglesa però podeu utilitzar el traductor de google.
Per fer la forma de galeta es necessiten dos motlles de rebosteria o dos gots (un més gran que l'altre).
Amb el cercle més gran, talleu les galetes fent les formes circulars a la massa.
Amb el que té el diàmetre més petit que la galeta, posant-lo acuradament en el centre de la galeta, premeu sense pressionar més enllà de la meitat del gruix de la massa.
Després inseriu una palla o canya de plàstic al centre de la galeta per fer els forats.
Crec que m'animaré a fer-les aviat!
Per fer la forma de galeta es necessiten dos motlles de rebosteria o dos gots (un més gran que l'altre).
Amb el cercle més gran, talleu les galetes fent les formes circulars a la massa.
Amb el que té el diàmetre més petit que la galeta, posant-lo acuradament en el centre de la galeta, premeu sense pressionar més enllà de la meitat del gruix de la massa.
Després inseriu una palla o canya de plàstic al centre de la galeta per fer els forats.
Re: Galetes en forma de botó
Fer de Mestres escrigué:M'agrada molt cuinar i, per casualitat, l'enllaç d'aquesta recepta el tenia arxivat.
Fantàstic Carme, si és que no pares eh?
Ara mateix adjuntaré la recepta a la imatge que vaig penjar al Facebook. Estic segur que molta gent t'agraïrà que ens l'hagis compartit.
Quan decideixis fer-la, no dubtis ni un segon en compartir-nos les imatges. Com m'agradarà veure'n el resultat!
Salutacions.
Ara mateix adjuntaré la recepta a la imatge que vaig penjar al Facebook. Estic segur que molta gent t'agraïrà que ens l'hagis compartit.
Quan decideixis fer-la, no dubtis ni un segon en compartir-nos les imatges. Com m'agradarà veure'n el resultat!
Salutacions.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum