fer un supermercat
3 participantes
Pàgina 1 de 1
fer un supermercat
Hola! algú té alguna idea de com fer els elements d'un supermercat ( fruita, verdures....) a través de l'educació artística on ho puguin fer els infants de 2 anys???
LAieTa29- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 07/12/2012
Re: fer un supermercat
Jo crec que el material que s'adequa més, en aquestes edats, a la teva proposta és la plastilina.
Com que la plastilina convencional es pot aixafar, jo utilitzaria una que es deixa assecar i queda forta. Com que una vegada seca el color queda més fluix, es pot envernissar.
Sort!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Com que la plastilina convencional es pot aixafar, jo utilitzaria una que es deixa assecar i queda forta. Com que una vegada seca el color queda més fluix, es pot envernissar.
Sort!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Re: fer un supermercat
Hola Laieta,
Trobo que la proposta que t'ha proporcionat la Carme és magnífica, oi? A més, el fet d'utilitzar la plastilina, permetrà que els nens i nenes creein fruites totalment diferents, originals i ben ceatives. Genial!
Navegant per la xarxa, he topat amb els següents llocs web:
Bloc Fruites, potser et podria interessar per acompanyar el teu racó de fruites. Sempre va bé tenir a mà recursos i material per complementar l'aprenentatge dels racons. Aquí el tens: Fruites
Bloc Educació Infantil, un espai genial on podem visualitzar un vídeo que ens descriu l'experiència de fer fruites amb pasta de sal. Potser t'interessarà! Aquí el tens: Taller de fruites amb pasta de sal
Trobo que la proposta que t'ha proporcionat la Carme és magnífica, oi? A més, el fet d'utilitzar la plastilina, permetrà que els nens i nenes creein fruites totalment diferents, originals i ben ceatives. Genial!
Navegant per la xarxa, he topat amb els següents llocs web:
Bloc Fruites, potser et podria interessar per acompanyar el teu racó de fruites. Sempre va bé tenir a mà recursos i material per complementar l'aprenentatge dels racons. Aquí el tens: Fruites
Bloc Educació Infantil, un espai genial on podem visualitzar un vídeo que ens descriu l'experiència de fer fruites amb pasta de sal. Potser t'interessarà! Aquí el tens: Taller de fruites amb pasta de sal
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum