Material per treballar la càmera fotogràfica
3 participantes
Educació i les TIC :: Recursos i eines :: Material, activitats i jocs educatius :: Educació artística
Pàgina 1 de 1
Material per treballar la càmera fotogràfica
Paula Arbeloa l'altre dia em va fer la següent suggerència: Bon diaa!! Us he de felicitar per la pàgina, realment és una passada, genial!!!!! i ara que arriba la tardor he trobat mil cosetes per fer amb els nens! Una pregunta us volia fer.. estic realitzant una UP sobre la fotografia i la càmera fotografica, no tindrieu pas material que em poguès ajudar? es que trobo molt poc... Que la podríem ajudar? Gràcies.
Editat per darrera vegada per Educació i les TIC el Dl Oct 29, 2012 10:51 pm, editat 2 cops en total (Razón : UP, fotografia, càmera fotogràfica, educació artística)
Re: Material per treballar la càmera fotogràfica
Paula.
no especifiques per a quin nivell ho necessites.
Fa uns mesos vaig publicar al bloc FER DE MESTRES una experiència amb la càmera a l'Educació Infantil però penso que la pots adaptar a altres cicles.
Et deixo l'enllaç:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Molta sort!!!
Carme
no especifiques per a quin nivell ho necessites.
Fa uns mesos vaig publicar al bloc FER DE MESTRES una experiència amb la càmera a l'Educació Infantil però penso que la pots adaptar a altres cicles.
Et deixo l'enllaç:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Molta sort!!!
Carme
Fantàstic Carme, ara mateix vaig a fer una ullada al teu post que com bé m'imagino deu ser magnífic! No sé com donar-te les gràcies per aquestes aportacions. Ara, a veure si a la Paula li serveix el material que lo has compartit, sinó haurem de seguir buscant! Salut.
Moltíssimes gràcies Carme!! era per P3!! és una mica complicat però de mica en mica ho estic aconseguint! La setmana que ve poso el pràctica la meva unitat. Ja us informarè de com progressa!
paulaarbeloa- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 14/11/2012
paulaarbeloa escrigué:Moltíssimes gràcies Carme!! era per P3!! és una mica complicat però de mica en mica ho estic aconseguint! La setmana que ve poso el pràctica la meva unitat. Ja us informarè de com progressa!
I tant, moltes gràcies!!! Què bé, ja ens ho explicaràs. Ens serà molt útil saber com t'ha anat la unitat i, sobretot, què és el que milloraries per tal de reforçar i ampliar l'activitat didàctica plantejada. Estarem atents!