Postals o manualitats per Nadal amb material reciclat
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Postals o manualitats per Nadal amb material reciclat
Bon dia a tots,
no se pas si aquest seria el lloc on publicar això o ho hauria de ser a la part de reciclatge. Estic buscant alguna idea original per fer les postals de Nadal per aquest any amb els meus alumnes.
Fa un parell d'anys una alumna em va dur una postal feta amb una fulla (que representava un arbre) i vaig trobar que era molt bona pensada, hi va posar també uns botos petits que feien de boles de l'arbre.
Si no trobés res faria aquesta idea de postal però m'agradaria saber si sabeu algun altre tipus de postal de Nadal feta amb material reciclat o reutilitzat ja que a l'escola aquest any ens hi hem posat molt amb el tema de les 3 R (és el tema central del curs).
Moltes gràcies a tots per endavant.
no se pas si aquest seria el lloc on publicar això o ho hauria de ser a la part de reciclatge. Estic buscant alguna idea original per fer les postals de Nadal per aquest any amb els meus alumnes.
Fa un parell d'anys una alumna em va dur una postal feta amb una fulla (que representava un arbre) i vaig trobar que era molt bona pensada, hi va posar també uns botos petits que feien de boles de l'arbre.
Si no trobés res faria aquesta idea de postal però m'agradaria saber si sabeu algun altre tipus de postal de Nadal feta amb material reciclat o reutilitzat ja que a l'escola aquest any ens hi hem posat molt amb el tema de les 3 R (és el tema central del curs).
Marta80- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 23/10/2012
Re: Postals o manualitats per Nadal amb material reciclat
Marta80 escrigué:Bon dia a tots,
Hola Marta,
Amb el teu permís he mogut la teva suggerència en aquesta secció. Tot i que sigui una manualitat, trobo que aquest espai era el més adient. Ho he estat buscant i he trobat el següent:
Amb el teu permís he mogut la teva suggerència en aquesta secció. Tot i que sigui una manualitat, trobo que aquest espai era el més adient. Ho he estat buscant i he trobat el següent:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Aquí hi ha un munt d'idees per fer postals reciclades
Font: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Si en trobo més coses ja te les aniré afegint ok? Qualsevol dubte o qüestió que tinguis no dubtis en fer-me-la arribar. Fins aviat. Aquí hi ha un munt d'idees per fer postals reciclades
Font: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Salutacions!
Moltes gràcies per la web, realment està molt i molt bé i és just el que buscava!!!
Marta80- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 23/10/2012
Marta80 escrigué:Moltes gràcies per la web, realment està molt i molt bé i és just el que buscava!!!
Fantàstic! Me n'alegro que així sigui...! Moltes salutacions. Ja ens diràs què has decidit fer.