Presentacions de les receptes per a infants
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Presentacions de les receptes per a infants
A mi m’agrada molt cuinar y, per aquest motiu, feia el taller de cuina a l’escola. Tot sovint, buscant noves receptes per a nens i nenes les trobava amb unes treballades presentacions dels plats fent artístiques formes i combinacions genials amb els colors dels aliments.
Aleshores sempre em feia les mateixes preguntes:
Per a què mengin els infants hortalisses els raves s’han de convertir en bolets, els tomàquets en marietes, les pastanagues en flors i les patates amb tomàquets en ratolins? Per a què es mengin l’entrepà ens hem de convertir en grans artistes de la molla i el pernil? Un menjar no pot ser atractiu per a un infant sense haver-lo de guarnir? Per què els espais de cuina per a infants tenen aquestes presentacions?
Només imagino aquests plats en una festa d’aniversari o en un dia extraordinari, i tu què en penses?
Per a què mengin els infants hortalisses els raves s’han de convertir en bolets, els tomàquets en marietes, les pastanagues en flors i les patates amb tomàquets en ratolins? Per a què es mengin l’entrepà ens hem de convertir en grans artistes de la molla i el pernil? Un menjar no pot ser atractiu per a un infant sense haver-lo de guarnir? Per què els espais de cuina per a infants tenen aquestes presentacions?
Només imagino aquests plats en una festa d’aniversari o en un dia extraordinari, i tu què en penses?
Re: Presentacions de les receptes per a infants
Fer de Mestres escrigué:A mi m’agrada molt cuinar y, per aquest motiu, feia el taller de cuina a l’escola. Tot sovint, buscant noves receptes per a nens i nenes les trobava amb unes treballades presentacions dels plats fent artístiques formes i combinacions genials amb els colors dels aliments.
Hola Carme,
Tens tota la raó, a vegades "disfressem" massa els plats. Suposo que vivim en un món visual, una societat basada en la imatge, en els anuncis, els reclams! En aquest aspecte, la cuina i el menjar en general tampoc se n'han pogut lliurar. Bé, suposo que és qüestió d'apostar per noves tendències. Tampoc cal oblidar que per a moltes persones aquest tipus de presentacions són un art.
Bé, no sé si t'he respost les preguntes. Si més no, aquí tens la meva opinió. A veure si algú s'anima a deixar el seu comentari. Una abraçada.
Tens tota la raó, a vegades "disfressem" massa els plats. Suposo que vivim en un món visual, una societat basada en la imatge, en els anuncis, els reclams! En aquest aspecte, la cuina i el menjar en general tampoc se n'han pogut lliurar. Bé, suposo que és qüestió d'apostar per noves tendències. Tampoc cal oblidar que per a moltes persones aquest tipus de presentacions són un art.
Bé, no sé si t'he respost les preguntes. Si més no, aquí tens la meva opinió. A veure si algú s'anima a deixar el seu comentari. Una abraçada.
Re: Presentacions de les receptes per a infants
Jo crec que els aliments no s'han de disfressar, si el nen es menja una poma ha de saber que és una poma i no un moniato. Hem de fer transmetre als nens que tots els aliments són bons i que tots ens aporten petites coses per fer-nos forts i per viure. Està molt bé això de ser creatius a l'hora de fer els menjars, però per ser creatius no per enganyar als nens. O així penso jo.
estereta- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 21/10/2012
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum